Corona

  • Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 4 år siden af Anonym.
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #4349
    Poul Kortbek
    Deltager

    DSVu har lige udsendt følgende meddelelse “Vi henstiller nu, at al aktivitet i klubberne ophører, indtil der kommer nye retningslinjer fra myndighederne og samtidigt anbefales alle at blive hjemme, og kun begive sig ud, når det er strengt nødvendigt.” efterfølgende er der kommet følgende meddelelse fra Svævethy “Selvom foreningsdanmark i høj grad er sat i bero, vil bestyrelsen påpege at det stadig er muligt at møde op i Svævethy”

    Jeg tror tiden er inde til, at tænke sig om, jeg kommer ikke på pladsen, før der kommer nye retningslinjer fra myndighederne og DSVu.

    Mvh
    Poul Kortbek

    #4350
    Anonym
    Inaktiv

    Jeg forventer da, på baggrund af klubbens officielle holdning (som jeg læser er i modstrid med DIF og DsVUs retningslinjer) at der vil komme en “Corona plan” fra bestyrelsen. Men frasen “al aktivitet ophører” kan vel næppe gradbøjes det mindste? Skulle man alligevel gradbøje – og undgår vi at det er forbudt at samles mere end 2 mennesker – så må vi have en plan:
    Det må være noget om aftørring af dørhåndtag, noget om håndsprit, om du må komme hvis du er utilpas, om der er aftørringspapir etc etc. Ligesom på de virksomheder, der stadigvæk holder sig igang. Klubben har ikke brug for at vi halvgamle mennesker går og smitter hinanden.
    For nuværende kommer jeg ikke på pladsen før DSVU kommer med en ny anbefaling til mig.

    #4392
    t w.c.
    Keymaster

    Følgende modtaget fra DASK fredag

    Kære Svævethy
    Alle aktiviteter er nu lukket ned på Arnborg. På baggrund af dette og anbefalinger fra
    DIF og myndighederne, har vi besluttet at DaSK også lukker ned.

    Vi håber at vi kan lukke op til en normal hverdag igen tirsdag den 14. april.
    Vi vil orienterer Jer når der er nyt.
    Pas på hinanden og følg rådene fra myndighederne.
    Venlig hilsen
    Dansk Svæveflyvehistorisk Klub
    Bestyrelsen

    #4394
    Anonym
    Inaktiv

    Fint at se at bestyrelsen nu er helt på linie med Dansk Idrætsforbund og Dansk Svæveflyverunion og de danske myndigheder. Vi er jo ikke ligefrem en flok årsunger 😊

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.